
Kompleksowa obsługa procesu dostarczania produktów zużywanych (MRO, BHP, ŚOI), proces doboru, zakupów, dostaw zarówno od dostawców jak i do Naszych klientów przejmujemy na siebie – wystawiając jedną lub wiele faktur – w zależności od Twoich potrzeb.

Zobacz poniżej, jak może wyglądać współpraca z Tobą i Twoim przedsiębiorstwem w ramach usługi Prevendo On-Site!

Przede wszystkim niezależność – to od klienta zależy z jakich produktów korzysta!

Planowanie oraz mapowanie procesu zakupów z poszczególnymi dostawcami, ustalenie warunków na zasadach istniejących dotychczas w ramach współpracy z danym przedsiębiorstwem.

Dostawa na podstawie analizy zapotrzebowania wynikającego z systemów wewnętrznych szaf | IDS | tylko brakujących artykułów w określonych i odpowiednich dla danego przedsiębiorstwa terminach.

Dzięki usłudze PREVENDO ON-SITE możliwy jest brak kolejki kurierów, przedstawicieli handlowych oraz dostawców w bramie Waszego przedsiębiorstwa.
Szczegółowy raport końcowy, dostarczany do Naszych klientów ostatniego dnia każdego miesiąca. Raporty mogą przedstawiać zużycia dla poszczególnych działów, miejsc powstawania kosztów, pracowników, produktów jak również dla całego przedsiębiorstwa.

Jeden lub wiele dokumentów zakupowych (faktur zbiorczych – w zależności od ilości potrzeb oraz konfiguracji usługi – jedna faktura zbiorcza lub więcej np.: dla każdego MPK oddzielnie), zebrany w całość od wszystkich dostawców, co stanowi znaczną wartość dodaną dla optymalizacji pracy działu księgowości.
